2014. nov 14.

Bemutatkozás

írta: Troják Edvárd
Bemutatkozás

2004 óta munkavédelemmel foglalkozom, pályafutásom alatt sok olyan munkáltatóval és munkavállalóval találkoztam, akik nem voltak, vagy nincsenek tisztában azzal, hogy a munkavédelem kifejezés mit takar.

Szakmai életem 10. évét elhagyva, elhatároztam, hogy szolgáltatási körömet, partnereim életét, egy még komplexebb szolgáltatással könnyítem meg.

2014. év elején megnyitottam a TroBolt Webáruházat, ahol munkavédelemhez (és sportoláshoz) szükséges védőeszközöket kínálok. A TroBolt Webáruház elsődlegesen a megfelelő érték-ár arányra törekszik egyenesen a gyártótól vagy a disztribútorától a végfelhasználók számára, kikerülve a közbenső nagykereskedői szintet.

Ugyanebben az évben elindítottam ezt a blogot, a fentiek okán. Munkavédelemmel, védőeszközökkel, jogszabály változásokkal, kevés tűzvédelemmel foglalkozó blog. Helyenként  termék- vagy szolgáltató ajánlásával.

Lehetsz munkavállaló, munkáltató, itt olyan információkat szerzel meg, ami az életedet megkönnyíti (és/vagy megmenti) a nagy rohanás idejében. Nincs időd kikeresni a munkavállalókra (vagy munkáltatókra) vonatkozó előírásokat? Szeretnéd, hogy munkavállalóként se büntessen meg a hatóság? Jó lenne megúszni a pénzbehajtást hatósági ellenőrzés címén?

Egyszerűen szükség van egy jó munkavédelmi szakemberre? Ajánlom magamat!

nevjegy2.jpg

Kövess minket Facebook -on is! A TroBolt facebook oldalán rendszeresen jelennek meg játékok, érdekességek, és akciók!

Szólj hozzá